12 december 2015

De dag erna waren we alweer present op een ander forum, nu in onze eigen gemeente, op de kerstmarkt van de Vrije School, in de gebouwen naast het gemeentehuis. Was het in Beersel een louter formele aanwezigheid, in ons eigen Gooik was het toch gemakkelijker om wat exemplaren van onze boeken en tijdschriften aan de man/vrouw te brengen. En dat lukte aardig én we haalden hier ons 625ste lid van 2015 binnen! Positief toch.

Geregeld kwamen er ook van onze vaste leden binnen om een praatje te slaan en we lieten andere bezoek(st)ers de kans om kennis te maken met onze Kring. Na zoveel jaren zijn er toch nog sommige inwoners die niet goed weten waar de Heemkundige Kring voor staat, heel eigenaardig. Maar onze bestuursleden Johnny Van Bavegem en Luc De Visscher – dank voor het opzetten van alles – en later Els Van der Hoeven en ikzelf zorgden voor wat meer uitleg. Een geslaagde namiddag en avond, dichtbij, en dank aan het oudercomité om er ons elk jaar bij te halen!

• Aantal paginahits: 43.697.916