23 september 2017

Alsof het afgesproken is met 'die van daarboven' was het opnieuw schitterend zomers weer op deze zoveelste editie van de jaarmarkt in september. Veel meer is er niet nodig om heel veel volk op de been te krijgen, massa's mensen die flaneren en verschillende keren voorbijkomen aan de kramen, waaronder ook dat van onze vereniging. Dus op dat gebied kon het niet veel beter zijn. En we stonden op onze vaste plaats: een uitstekende plaats, waar iedereen moét voorbijstappen.

Van 's morgens vroeg waren er al een paar van ons aanwezig om de stand op te zetten en om 8 uur ongeveer konden we zeggen dat we er klaar voor waren. Een pluim op de hoed van die vroege vogels!

Voor de rest van de dag was ons bestuur goed vertegenwoordigd, samen met nog 3 andere vrijwillige medewerkers. Dank ook aan jullie, onze trouwe leden, die toch in grote getale op onze stand afkwamen. Jullie wilden af en toe eens een praatje slaan, wat altijd leuk is, maar jullie kochten ook goed, soms tot 4 à 5 boeken per gezin! Waarvoor dank. Afspraak volgend jaar op de laatste zaterdag van september.

• Aantal paginahits: 44.031.296