28 september 2019

Dit was niet alleen een topeditie voor honderden mensen, bezoekers en marktkramers e.a., maar zeker ook voor ons! Het weer was ons goedgezind, we stonden een hele dag in een lekker zonnetje en we kregen veel mensen op bezoek, vooral nieuwe geïnteresseerden.

Het werd een heel gunstig resultaat want we mochten een negental nieuwe leden noteren en we verkochten een 70-tal boeken en tijdschriften. Dit zijn heel mooie cijfers en we zijn onze leden en andere bezoekers van onze stand daar heel dankbaar voor. Jullie zijn het die naar ons toe komen en geïnteresseerd zijn in onze uitgaven en die heel vaak nog kopen ook. Dat betekent dat ons vele werk dat we erin stoppen toch gewaardeerd wordt, niet alleen om de inhoud, maar ook om de mooie vormgeving. We krijgen daar heel dikwijls positieve reacties over en dat moedigt ons aan om in dezelfde zin voort te werken.

Er werd die zaterdag weer iets moois verwezenlijkt: van de vroege start tot de opruimperiode. Dank aan iedereen die hier heeft aan bijgedragen: Steven, Serge, Johnny, David, Els, Johan, Griet, Luc, Karl, Deborah en Jonas. Speciale dank aan Steven, die niet alleen alle boeken en tijdschriften had klaargezet, maar ze ook meestal bracht in het begin en tussendoor, en die de dag erna al alles netjes had teruggezet, met aanpassing van de stockcijfers. Fantastisch werk!

Het is belangrijk dat alle bezoekers hebben kunnen zien dat de Heemkundige Kring een stevige, hechte groep vormt, zoals je ook kan zien op de bijgevoegde foto’s. Op die manier mogen er nog vele jaarmarkten komen, we zijn er klaar voor!

• Aantal paginahits: 43.701.970