1 december 2019

Om 13 u die dag begon de kerstmarkt in de Seniorie Kesterberg in Leerbeek. Daar waren onze medewerkers Serge Moonens en Johan Thollembeek van in het begin van de partij. Johnny Van Bavegem en ondergetekende kwamen hen wat steunen.

In de grote binnenruimte stonden vele stands opgesteld, met o.a. typische kerstproducten, maar ook andere zaken en daar waren wij ook aanwezig met onze uitgaven. Hier toch een meer geïnteresseerd publiek in onze boeken en tijdschriften, met als gevolg toch een verkoop van enkele boeken en een tweetal nieuwe leden. Door ook op deze kerstmarkt(en) te staan, worden wij als vereniging meer en meer bekend en dat is belangrijk: hoe meer mensen van onze werking op de hoogte geraken, hoe beter.

• Aantal paginahits: 43.675.816