Contactpersoon

Overige informatie

Overige informatie:

24 januari 2014

Josepha Kestens was in twee culturele verenigingen in het Gooikse zeer actief bezig: in het Gooikse zangkoor en in het Davidsfonds. In die twee verenigingen was ze 'officieel' penningmeesteres, maar in feite deed ze daar veel meer. Ze organiseerde allerlei zaken, zoals copies maken, contacten leggen enz. Ze heeft ook van beide verenigingen een mooi archief aangelegd in verschillende mappen, vooral dan wat het koor betreft. “Ze is eigenlijk een stille kracht die achter de schermen heel veel zaken regelt, zonder dat het echt opvalt”, vertelde Jean-Paul De Loecker van de cultuurraad. Josepha zelf was blij met de prijs en de aandacht. “Het is altijd leuk als mensen het waarderen wat iemand anders doet”, liet ze zich ontvallen.

• Aantal paginahits: 43.720.845