29 november 2008 om 20:30 uur

Heb je ooit een optreden van een gospelkoor mogen meemaken ? Ben je ooit in vreugdevolle vervoering gebracht door de meeslepende melodieën en spontane dans zoals alleen Afrikaanse negers dit kunnen brengen ? Dan geeft de cultuurraad je nu de kans om een uniek gospelconcert te beleven dat nooit voorheen vertoond werd in Gooik.
Ze noemen zichzelf African Joys Chorale en komen uit Tubeke, net over de taalgrens. Het 24 leden-tellende koor brengt traditionele gospelliederen, zoals het wereldberoemde 'O happy days' en prachtige Afrikaanse gospel, die de groep zelf omschrijft als 'hemelse melodieën'. African Joys Chorale staat garant voor een hartverwarmend, ontroerend en swingend concert dat je zeker niet mag missen.
Het prachtig decor van de O.L.Vrouw-van-Bijstandkerk van Strijland leent zich schitterend voor dit topevenement. Een organisatie van Davidsfonds Gooik, Heemkundige Kring van Gooik, Gezinsbond Oetingen en de cultuurraad.

• Aantal paginahits: 44.427.663