Beschrijving

Family Tree Builder is de software waarop miljoen mensen ter wereld vertrouwen bij het bouwen van hun stamboom. De nieuwe versie 6.0 die vandaag op de markt gebracht is, voegt belangrijke nieuwe functies en verbeteringen toe.

Automatisch onderzoek in Historische records: Family Tree Builder zoekt automatisch naar informatie in World Vital Records - een enorme database die vorige maand in het bezit van MyHeritage.com is gekomen. Met miljarden records betreffende geboorte, huwelijk, overlijden, volkstellingen, plus kranten, jaarboeken en andere historische inhoud, wachten u en bijna alle andere gebruikers spannende ontdekkingen. Family Tree Builder 6.0 vindt automatisch records wanneer u informatie toevoegt of wijzigt over mensen in uw stamboom. Als records gevonden worden, verschijnt een pictogram of knop in de persoonskaart in het Stamboom Scherm; klik op het pictogram of de knop om de werkelijke resultaten op onze website te bekijken. U heeft hiervoor een apart WorldVitalRecords abonnement nodig, maar u kunt gratis records bekijken tijdens de gratis testperiode, of gebruikmaken van de enorme kortingen op World Vital Records abonnementen die exclusief aan MyHeritage gebruikers worden verleend.

Verbeterde Familiesite Integratie: Handige naadloze integratie met uw familiesite op MyHeritage.com. De functies hieronder zijn hierop gebaseerd.

Familie Statistieken: MyHeritage.com analyseert uw stamboom en produceert 45 mooie en verhelderende statistieken zoals de gemiddelde levensduur en de meest voorkomende namen in uw familie. U zult ook allerlei unieke statistieken ontdekken die u nergens anders kunt verkrijgen. Het is allemaal gratis.

Profiel pagina´s: Bekijk alle informatie over een persoon in een plaats, met foto´s, naaste familieleden, evenementen, vermeldingen en nog veel meer. Wanneer u een profiel bekijkt, kunt u dubbelklikken aan de zijkant van elke persoon in de lijst, om het profiel van die persoon direct te bekijken.

Familie Tijdlijn: Bekijk uw familie evenementen, foto´s en video´s in een aantrekkelijke tijdlijn die leuk is om te gebruiken. Al uw evenementen, foto´s en video´s die een datum bevatten, zullen op de tijdlijn verschijnen! Zoom in van een eeuw naar een enkele dag. Deze speciale tijdlijn is ook in staat om de uw familiegeschiedenis met historische gebeurtenissen te vergelijken. De Tijdlijn ziet er het beste uit in Premium en PremiumPlus familiesites.

Familie Tijdboek: Het Tijdboek is een digitaal album met familiefoto´s, met daarin de automatisch gegenereerde biografieën van directe verwanten. Intelligente technologie is in staat om een prachtig boek te maken dat eruit ziet alsof het met nauwkeurige, handmatige inspanning samengesteld en opgemaakt is. Het Tijdboek ziet er het beste uit in PremiumPlus familiesites.

Familie Gebeurtenissen: Uw familiesite is de beste plaats om gebeurtenissen binnen uw familie bij te houden.
Bekijk alle aanstaande familiegebeurtenissen in een lijst of een maandelijks overzicht. Mis nooit meer een belangrijke familie verjaardag of jubileum.

Family Memoriespel: Dit unieke, gratis online spel maakt automatisch prachtige, gepersonaliseerde fotospeelkaarten van directe familieleden en voorouders, op basis van uw stamboom. Net als de spelregels die gelden bij een gewoon memoriespel, kunnen gebruikers een competitie spelen met elkaar, of tegen de klok. Door jong en oud gespeeld, dit spel is ideaal om de jonge generatie iets bij te brengen over hun voorouders en ze kennis te laten maken met de fascinerende hobby die genealogie heet.

DOORZOEK ONS GELUIDSARCHIEF

Met 690 liedjesteksten en -boeken

GELUIDSARCHIEF

LIEDJESBOEKEN

DOORZOEK ONS QUIZARCHIEF

Met bijna 2.000 quizvragen en antwoorden

QUIZVRAGEN

QUIZUITSLAGEN

Nog geen lid van onze Kring?

Lid van de Heemkundige Kring worden kan je voor slechts € 25,00

IK WIL NU LID WORDEN

PERSBOEK 2023 is klaar!

Heb je graag een persboek met hierin alle persartikels over Gooik?

Dat kan voor slechts € 20,00 (lid)

IK BESTEL NU EEN PERSBOEK

• Aantal paginahits: 44.435.945