Tijdens de cultuurmaand die doorgaat van 20 oktober tot 19 november 2023 organiseert de Gooikse kunstvereniging Zin in Kunst een street art evenement.  Jongeren tussen twaalf en achttien jaar worden uitgenodigd hieraan actief deel te nemen.  Ze mogen zelf een ontwerp maken rond het thema Vakantie.  De ingediende ontwerpen  worden dan beoordeeld en klaar gemaakt voor de uitvoering.  Zelf kunnen de jongeren dan op verschillende locaties in de gemeente hun ontwerp artistiek uitwerken en hun kunstzinnige handtekening  achterlaten in het Gooikse landschap.  Dit gebeurt onder deskundige begeleiding.

Voel je het kriebelen om aan dit project mee te werken ? Aarzel niet.  Neem contact op met de voorzitter van deze dynamische kunstvereniging ! Mail naar Fons Vandergraesen, voorzitter van Zin in Kunst, op volgend adres fons.vandergraesen@skynet.be of bel hem op het nummer 0473/855731.

• Aantal paginahits: 44.256.800